Reklamacja produktów

Jeśli towary kupione na naszej stronie internetowej okażą się wadliwe lub niezgodne z Twoim zamówieniem możesz je reklamować.

Odpowiadamy za wady towaru, jeżeli zostaną one stwierdzone przed upływem dwóch lat od momentu jego przekazania w Twoje piękne ręce (w przypadku rzeczy, których termin przydatności jest krótszy niż dwa lata, termin na zgłoszenie wady ulega odpowiedniemu skróceniu).

1. Reklamacja – krok pierwszy. Wypełnij formularz reklamacji produktu, który znajdziesz klikając "Pobierz formularz reklamacyjny". Wskaż w nim przyczynę reklamacji oraz oczekiwany przez Ciebie sposób jej rozpatrzenia.

Prosimy o dołączenie formularza reklamacji do przesyłki z reklamowanym towarem.

Pobierz formularz reklamacyjny

2. Reklamowane produkty możesz odesłać w sposób, który będzie dla Ciebie najwygodniejszy. Wszystkie możliwości przedstawiamy poniżej.

• Reklamowany produkt może odebrać od Ciebie kurier DHL. Jak go zamówić? Wypełnij formularz zgłoszenia odbioru reklamowanego towaru przez kuriera DHL, który znajdziesz klikając "Bezpłatnie zamów kuriera". Zaznacz w nim dogodny dla Ciebie termin odbioru przesyłki przez kuriera. Kurier DHL odbierze przesyłkę we wskazanym przez Ciebie terminie i przekaże ją do naszego działu reklamacji. Nie przejmuj się kosztami – bierzemy je na siebie. Bezpłatnie zamów kuriera

• Reklamowany produkt możesz też odesłać za pomocą paczkomatu. Wystarczy wejść na stronę: https://szybkiezwroty.pl, wybrać nasz sklep internetowy: SEMILAC, wypełnić formularz i poczekać na zatwierdzenie oraz kod nadania, który należy wprowadzić w paczkomacie. Po wprowadzeniu kodu umieść przesyłkę w skrytce, która się otworzy, zamknij ją i gotowe! Usługa jest szybka i wygodna – Ty decydujesz, z którego paczkomatu skorzystasz.

Odesłanie produktu paczkomatem jest całkowicie bezpłatne – nie ponosisz żadnych kosztów.

Bezpłatnie szybkie zwroty

3. Spakuj reklamowany produkt, pamiętając o jego odpowiednim zabezpieczeniu, tak aby paczka nie uległa uszkodzeniu lub zniszczeniu w transporcie. Do przesyłki dołącz dowód zakupu (np. paragon, fakturę, potwierdzenie przelewu, potwierdzenie realizacji zamówienia wygenerowane na Twoim koncie w naszym sklepie internetowym).

4. Teraz piłeczka jest po naszej stronie! Na rozpatrzenie reklamacji mamy 14 dni (od dnia dostarczenia nam reklamowanych towarów), chociaż zazwyczaj działamy szybciej.

W tym czasie skontaktujemy się z Tobą i przedstawimy stanowisko odnośnie Twojej reklamacji.

reklamacje@nesperta.com +48 533 717 333

Zwrot bez podania przyczyny

Złożyłaś zamówienie na www.semilac.pl, a potem zmieniłaś zdanie? Spokojnie – naprawdę wiemy, że kobieta zmienną jest!
Od dnia otrzymania przesyłki masz 30 dni na odstąpienie od zawartej z nami umowy sprzedaży i zwrot zakupionego towaru. Bez tłumaczenia i podawania przyczyny!

1. Zmieniłaś zdanie? Nie ma problemu – postępuj zgodnie z naszymi wytycznymi. W pierwszej kolejności prosimy o wydrukowanie i wypełnienie formularza.

Wzór oświadczenia znajdziesz klikając "Pobierz formularz zwrotu".

Pamiętaj, by wysłać oświadczenie w terminie 30 dni od otrzymania przesyłki.

Pobierz formularz zwrotu

2. Zwrot możesz dokonać w sposób, który najbardziej Ci odpowiada.
Wszystkie możliwości przedstawiamy poniżej:


Produkty, które chcesz zwrócić, możesz odesłać na swój koszt.
Prześlij je na adres:

Nesperta sp. z o.o.
ul. Poznańska 165
62-052 Komorniki


Zakupy możesz także odesłać za pośrednictwem kuriera DHL.

Nie przejmuj się kosztami – bierzemy je na siebie.

Bezpłatnie zamów kuriera


Nie chcesz oczekiwać na kuriera? Skorzystaj z paczkomatu! Jak to zrobić? Wystarczy wejść na stronę: https://szybkiezwroty.pl, wybrać nasz sklep internetowy: SEMILAC, wypełnić formularz i poczekać na zatwierdzenie oraz kod nadania, który należy wprowadzić w paczkomacie. Po wprowadzeniu kodu umieść przesyłkę w skrytce, która się otworzy, zamknij ją i gotowe! Usługa jest szybka i wygodna – Ty decydujesz, z którego paczkomatu skorzystasz. Szybkie zwroty paczkomatem są całkowicie bezpłatne – nie ponosisz żadnych kosztów.

Bezpłatnie szybkie zwroty


Bez względu na to, na jaki sposób odesłania produktu się zdecydujesz, pamiętaj, aby do przesyłki dołączyć dowód zakupu (np. paragon, fakturę, potwierdzenie przelewu, potwierdzenie realizacji zamówienia wygenerowane na Twoim koncie w naszym sklepie internetowym) – usprawni to proces zwrotu pieniędzy.

W przypadku wysyłki zwracanego towaru prosimy o dokładne zabezpieczenie paczki, aby nie uległa uszkodzeniu lub zniszczeniu w transporcie.

3. Zwrot dokonanych przez Ciebie płatności nastąpi maksymalnie do 14 dni od daty otrzymania Twojego oświadczenia o odstąpieniu od umowy oraz produktów.

Zwrot nastąpi na wskazany przez Ciebie rachunek bankowy.

4. By przyspieszyć proces zwrotu, rekomendujemy odesłanie w jednej przesyłce: produktów, formularza zwrotu oraz dowód ich zakupu.

UWAGA

Z prawa do odstąpienia od umowy sprzedaży nie można skorzystać w przypadku towarów dostarczanych w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

Dotyczy to m.in.: pilniczków, wacików, bloczków polerskich, patyczków, shaperów, striperów, ręczników, sprzedawanych w naszym sklepie internetowym.

Zwracamy również uwagę, że konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości zwracanego towaru, będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.

Jeśli masz dodatkowe pytania skontaktuj się z nami.

reklamacje@nesperta.com +48 533 717 333