Chat with us, powered by LiveChat

Reklamacja i zwroty

Znajdziesz tutaj informacje dotyczące reklamacji produktów oraz zasad zwrotów bez podania przyczyny

Reklamacja i zwroty

Reklamacja produktów

Jeśli towary kupione na naszej stronie internetowej okażą się wadliwe lub niezgodne z Twoim zamówieniem możesz je reklamować

Odpowiadamy za wady towaru, jeżeli zostaną one stwierdzone przed upływem dwóch lat od momentu jego przekazania w Twoje piękne ręce (w przypadku rzeczy, których termin przydatności jest krótszy niż dwa lata, termin na zgłoszenie wady ulega odpowiedniemu skróceniu).

Proces reklamacji

Wypełnij formularz

Wypełnij formularz reklamacji produktu, który znajdziesz klikając "Pobierz formularz reklamacyjny". Wskaż w nim przyczynę reklamacji oraz oczekiwany przez Ciebie sposób jej rozpatrzenia.

Prosimy o dołączenie formularza reklamacji do przesyłki z reklamowanym towarem.

Pobierz formularz

Wybierz sposób odesłania produktu

Wypełnij formularz reklamacji produktu, który znajdziesz klikając "Pobierz formularz reklamacyjny". Wskaż w nim przyczynę reklamacji oraz oczekiwany przez Ciebie sposób jej rozpatrzenia.

A) Umów kuriera po odbiór paczki

Reklamowany produkt może odebrać od Ciebie kurier DHL.

Jak go zamówić?

  1. Wypełnij formularz zgłoszenia odbioru reklamowanego towaru przez kuriera DHL, który znajdziesz klikając "Bezpłatnie zamów kuriera".
  2. Zaznacz w nim dogodny dla Ciebie termin odbioru przesyłki przez kuriera.
  3. Kurier DHL odbierze przesyłkę we wskazanym przez Ciebie terminie i przekaże ją do naszego działu reklamacji.

Nie przejmuj się kosztami – bierzemy je na siebie!

Zamów kuriera bezpłatnie

B) Wyślij za pomocą paczkomatu

Reklamowany produkt możesz też odesłać za pomocą paczkomatu.

Jak to zrobić?

  1. Wejdź na stronę: https://szybkiezwroty.pl
  2. Wybierz nasz sklep internetowy: SEMILAC
  3. Wypełnij formularz i poczekaj na zatwierdzenie oraz kod nadania, który należy wprowadzić w paczkomacie.
  4. Zanieś przesyłkę do dowolnego paczkomatu. Po wprowadzeniu kodu umieść przesyłkę w skrytce, która się otworzy, zamknij ją i gotowe!

Odesłanie produktu paczkomatem jest całkowicie bezpłatne – nie ponosisz żadnych kosztów.

Umów Szybki Zwrot

Spakuj reklamowany produkt

Pamiętaj o jego odpowiednim zabezpieczeniu, tak aby paczka nie uległa uszkodzeniu lub zniszczeniu w transporcie. Do przesyłki dołącz dowód zakupu (np. paragon, fakturę, potwierdzenie przelewu, potwierdzenie realizacji zamówienia wygenerowane na Twoim koncie w naszym sklepie internetowym).

Oczekuj na rozpatrzenie reklamacji

Teraz piłeczka jest po naszej stronie! Na rozpatrzenie reklamacji mamy 14 dni (od dnia dostarczenia nam reklamowanych towarów), chociaż zazwyczaj działamy szybciej.

Zwrot bez podania przyczyny

Złożyłaś zamówienie na www.semilac.pl, a potem zmieniłaś zdanie? Spokojnie – naprawdę wiemy, że kobieta zmienną jest!

Od dnia otrzymania przesyłki masz 30 dni na odstąpienie od zawartej z nami umowy sprzedaży i zwrot zakupionego towaru. Bez tłumaczenia i podawania przyczyny!

Proces zwrotu produktu

Wypełnij formularz

Zmieniłaś zdanie? Nie ma problemu – postępuj zgodnie z naszymi wytycznymi. W pierwszej kolejności prosimy o wydrukowanie i wypełnienie formularza.

Wzór oświadczenia znajdziesz klikając "Pobierz formularz zwrotu".

Pobierz formularz

Wybierz sposób zwrotu produktu

Reklamowane produkty możesz odesłać w sposób, który będzie dla Ciebie najwygodniejszy. Wszystkie możliwości przedstawiamy poniżej.

A) Odeślij na swój koszt

Prześlij je na adres:

Nesperta Europe sp. z o.o.
ul. Poznańska 165
62-052 Komorniki

B) Odeślij za pomocą kuriera

Reklamowany produkt może odebrać od Ciebie kurier DHL.

Jak go zamówić?

  1. Wypełnij formularz zgłoszenia odbioru reklamowanego towaru przez kuriera DHL, który znajdziesz klikając "Bezpłatnie zamów kuriera".
  2. Zaznacz w nim dogodny dla Ciebie termin odbioru przesyłki przez kuriera.
  3. Kurier DHL odbierze przesyłkę we wskazanym przez Ciebie terminie i przekaże ją do naszego działu reklamacji.

Nie przejmuj się kosztami – bierzemy je na siebie!

Zamów kuriera bezpłatnie

B) Wyślij za pomocą paczkomatu

Reklamowany produkt możesz też odesłać za pomocą paczkomatu.

Jak to zrobić?

  1. Wejdź na stronę: https://szybkiezwroty.pl
  2. Wybierz nasz sklep internetowy: SEMILAC
  3. Wypełnij formularz i poczekaj na zatwierdzenie oraz kod nadania, który należy wprowadzić w paczkomacie.
  4. Zanieś przesyłkę do dowolnego paczkomatu. Po wprowadzeniu kodu umieść przesyłkę w skrytce, która się otworzy, zamknij ją i gotowe!

Odesłanie produktu paczkomatem jest całkowicie bezpłatne – nie ponosisz żadnych kosztów.

Umów Szybki Zwrot

Spakuj reklamowany produkt

Pamiętaj o jego odpowiednim zabezpieczeniu, tak aby paczka nie uległa uszkodzeniu lub zniszczeniu w transporcie. Do przesyłki dołącz dowód zakupu (np. paragon, fakturę, potwierdzenie przelewu, potwierdzenie realizacji zamówienia wygenerowane na Twoim koncie w naszym sklepie internetowym).

Oczekuj na zwrot

Zwrot dokonanych przez Ciebie płatności nastąpi maksymalnie do 14 dni od daty otrzymania Twojego oświadczenia o odstąpieniu od umowy oraz produktów.

Zwrot nastąpi na wskazany przez Ciebie rachunek bankowy.

* By przyspieszyć proces zwrotu, rekomendujemy odesłanie w jednej przesyłce: produktów, formularza zwrotu oraz dowód ich zakupu.

Uwaga!

Z prawa do odstąpienia od umowy sprzedaży nie można skorzystać w przypadku towarów dostarczanych w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

Dotyczy to m.in.: pilniczków, wacików, bloczków polerskich, patyczków, shaperów, striperów, ręczników, sprzedawanych w naszym sklepie internetowym.

Zwracamy również uwagę, że konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości zwracanego towaru, będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.

Zadaj pytanie

Formularz kontaktowy

W trosce o bezpieczeństwo Twoich danych osobowych, a także w celu zapewnienia pełnej przejrzystości procesów przetwarzania Twoich danych osobowych chcielibyśmy, abyś wiedziała / wiedział, że:

  1. Administratorem Twoich danych osobowych jest Nesperta Europe sp. z o.o. ul. Obornicka 7, 62-002 Jelonek.
  2. Kontakt w sprawie ochrony danych osobowych: e-mail: iod@nesperta.com
  3. Źródło danych:
    Twoje dane osobowe otrzymaliśmy bezpośrednio i dobrowolnie od Ciebie podczas składania zamówienia na zakup naszych produktów lub otrzymywania informacji handlowych, w tym newslettera. Dalsze dane osobowe otrzymujemy od Ciebie, gdy rejestrujesz konto klienta w naszym sklepie internetowym.
  4. Zakres, cele i podstawa prawna przetwarzania danych osobowych:
    Nesperta Europe sp. z o.o. przetwarza dane osobowe w zakresie określonym w formularzach zamówienia, reklamacji, kontaktu, zapisu na newsletter, w szczególności: imię i nazwisko, adres zamieszkania, adres email, numer telefonu.
  5. Cele i podstawa prawna przetwarzania danych osobowych:
    Administrator przetwarza danych osobowych w następujących przypadkach:
    1. w celu świadczenia usług marketingowych dotyczących produktów własnych (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO), w tym: wyświetlania kupującemu treści marketingowych niedostosowanych do jego preferencji (reklama kontekstowa), wyświetlania treści marketingowych dla Kupującego w zgodnie z jego zainteresowaniami (reklama behawioralna), wysyłania powiadomień e-mail o ciekawych ofertach lub treściach zawierających informacje handlowe, prowadzenia innych działań w związku z marketingiem bezpośrednim towarów i usług oraz przesyłania informacji handlowych pocztą elektroniczną, sms, MMS, Telefoniczne i inne działania reklamowe i telemarketingowe, w tym w ramach świadczenia usługi newslettera za zgodą osoby zainteresowanej (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO). W tym celu Administrator przetwarza następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, do czasu wniesienia sprzeciwu lub w przypadku newslettera do czasu cofnięcia zgody.
    2. w celu utworzenie konta klienta (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO) oraz zawarcia i wykonania umowy, w tym obsługi roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. b) RODO). Administrator w tym celu przetwarza następujące dane: imię i nazwisko lub firma, adres e-mail, numer telefonu, adres zamieszkania lub siedziby, adres dostawy, jeżeli jest inny niż adres zamieszkania lub siedziby, numer NIP, adres IP, pliki cookie, numer zamówienia i numer konta bankowego. Dane przetwarzane są przez okres niezbędny do wykonania, rozwiązania lub wygaśnięcia zawartej umowy lub roszczenia.
    3. w celu obsługi wiadomości za pośrednictwem formularza kontaktowego (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO). Administrator przetwarza następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu przez okres niezbędny do realizacji odpowiedzi i zadań związanych z funkcjonowaniem sklepu internetowego lub cofnięcia zgody.
    4. w celu świadczenia usługi Rezerwacja on-line i wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit. b) RODO), Administrator przetwarza następujące dane: imię i nazwisko, data urodzenia, adres e-mail, numer telefonu, wybór centrum dietetycznego, rodzaj wizyty, termin wizyty. Dane te są przetwarzane przez okres niezbędny do wykonania, rozwiązania lub wygaśnięcia zawartej umowy lub roszczenia.
    5. w celach analitycznych i statystycznych dla usprawnienia świadczonych usług oraz dla bezpieczeństwa, w tym informatycznego oraz zapobiegania i zwalczania prób oszustw (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO), Administrator przetwarza następujące dane: adres IP lub inne identyfikatory oraz informacje gromadzone za pośrednictwem plików cookies lub innych podobnych technologii. Dane te będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji zadań związanych z funkcjonowaniem sklepu internetowego lub wyjaśnienia incydentów.
    6. w celu wypełniania obowiązków nałożonych na przedsiębiorcę odpowiednimi przepisami (art. 6 ust. 1 lit. c) RODO). Administrator przetwarza następujące dane: imię i nazwisko, nazwa firmy, adres e-mail, numer telefonu, adres zamieszkania lub siedziby, adres dostawy, jeżeli jest inny niż adres prywatny lub adres prowadzenia działalności oraz numer NIP, numer zamówienia i numer konta bankowego. Dane będą przetwarzane przez okres wskazany przepisami prawa.
  6. Konsekwencje braku podania danych osobowych:
    Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne, aczkolwiek konieczne do skorzystania z Naszej oferty.
  7. Czas przechowywania danych:
    Podane przez Ciebie dane osobowe będą przetwarzane do czasu uzależnionego od podanych wyżej celów lub w zakresie według wymogów obowiązującego prawa. Zgoda na przetwarzanie danych poza wymaganymi prawem, może być wycofana w każdym momencie. Możesz także w każdej chwili sprzeciwić się przetwarzaniu Twoich danych osobowych do celów marketingu bezpośredniego; dotyczy to również profilowania. W tym celu należy przesłać nam takie żądanie na adres: iod@nesperta.com
  8. Odbiorcy danych:
    Twoje dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom, którym zlecamy świadczenie usług, wymagających przetwarzanie danych, takich jak: zaufani dostawcy usług IT (hosting, serwisy), operatorzy pocztowi do przesyłania zamówionych produktów, podmioty świadczące usługi archiwizacji i niszczenia dokumentacji oraz wspierające nas marketingowo. Takie podmioty przetwarzają dane osobowe na podstawie pisemnej umowy z nami i tylko zgodnie z naszymi poleceniami. Dane osobowe mogą być także udostępnione uprawnionym organom publicznym w  ściśle określonych prawem przypadkach.
  9. Uprawnienia:
    Posiadasz prawo dostępu do treści swoich danych, żądania ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia do innego administratora, wniesienia sprzeciwu, a także prawo do cofnięcia zgody oraz skargi do organu nadzoru w przypadku stwierdzenia, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO. W Polsce jest to Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, którego dane kontaktowe można znaleźć pod linkiem: https://uodo.gov.pl/pl/p/kontakt.
    Powyższe uprawnienia można zrealizować przesyłając pisemne zgłoszenie na adres wymieniony w pkt. 1 lub 2, tj.: iod@nesperta.com
  10. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych zawiera Polityka Prywatności znajdująca sie pod adresem: https://semilac.pl/pl/polityka-prywatnosci

pola obowiązkowe

Masz dodatkowe pytania? Skontaktuj się z nami!

+48 61 306 70 30
poniedziałek - piątek
8:00 - 16:00