Ładuję...

*Zaznaczenie zgody jest niezbędne do uzyskania rabatu (indywidualny kod rabatowy jest wysyłany na maila)

Jeśli mail z kodem nie pojawi się do 24h od potwierdzenia zapisu na newsletter napisz do nas na adres: sklep@semilac.pl 

 

Kupon -20zł łączy się z innymi promocjami.

Kod rabatowy działa przy koszyku za min. 69zł.

Kwota 69zł jest to kwota po wcześniejszych rabatach, bez doliczonych kosztów dostawy.

Akcja promocyjna "Kupon -20zł" trwa do 31.10.2024.

Regulamin promocji

 

Zasady promocji

Co muszę zrobić, żeby skorzystać z rabatu -20zł?

Należy wykonać 3 kroki:

  1. Pobrać aplikację Mój Semilac - klikając tutaj,
  2. Zarejestrować konto w aplikacji Mój Semilac i zaznaczyć zgodę marketingową,
  3. Potwierdzić założenie konta i zapis do newslettera.
Po wykonaniu wszystkich kroków indywidualny kod rabatowy zostanie wysyłany na adres e-mail, który został podany podczas rejestracji.

Kto może skorzystać z rabatu -20zł?

Z rabatu -20 zł mogą skorzystać wszystkie nowe użytkowniczki, które przed zainstalowaniem aplikacji nie miały założonego konta na stronie https://semilac.pl/pl/ i w aplikacji Mój Semilac.

Gdzie otrzymam swój indywidualny kod rabatowy?

Po spełnieniu wszystkich warunków indywidualny kod rabatowy jest przesyłany na adres e-mail, który został podany podczas rejestracji.

Czy rabat obowiązuje w sklepie internetowym https://semilac.pl/pl/?

Nie. Kod rabatowy można wykorzystać tylko podczas zakupów w aplikacji Mój Semilac.

Czy rabat -20zł obowiązuje na wszystkie produkty?

Tak. Rabat obejmuje wszystkie produkty w zamówieniach za min. 69zł. Kod łączy się z innymi promocjami.

Czy jest jakaś minimalna wysokość zamówienia?      

Tak. Kod rabatowy można aktywować tylko w zamówieniach za min. 69zł.

Kwota 69 zł odnosi się do wartości zamówienia po zastosowaniu wcześniejszych rabatów np. z aktualnych promocji. Koszty dostawy nie są w niej uwzględnione.

Po aktywacji kodu -20zł w koszyku zostały doliczone koszty dostawy. Dlaczego tak się dzieje?

Próg darmowej dostawy dla zamówień składanych w aplikacji Mój Semilac wynosi 79zł dla dostaw kurierem Inpost i DHL oraz 99zł dla dostaw kurierem DPD. Jeżeli po aktywacji kodu wartość koszyka spadnie poniżej progu darmowej dostawy to zostaną doliczone koszty dostawy zgodnie z stawkami: Dostawa i płatność.

Kupon -20zł łączy się z innymi promocjami, ale nie mogę wpisać dwóch kodów rabatowych w koszyku. Czy mogę coś zrobić tej sytuacji?

Kupon -20zł można łączyć z innymi promocjami, ale nie dotyczy to promocji wymagających wpisania kodu rabatowego. Prosimy pamiętać, że w polu na kod rabatowy można użyć tylko jednego kodu na transakcję.

Brak kodu

Zaznaczyłam zgodę marketingową przy rejestracji, ale nie otrzymałam kodu. Co mogę zrobić?

Należy sprawdzić czy zapis do newslettera został potwierdzony. Po oznaczeniu zgody marketingowej powinien przyjść mail na skrzynkę pocztową z prośbą o potwierdzenie zapisu.

Status zapisu do newslettera można sprawdzić w zakładce "Powiadomienia". W aplikacji Mój Semilac należy wejść w zakładkę "Więcej" > "Moje konto" > "Ustawienia" > "Powiadomienia".

Jeśli zgoda jest nieaktywna zapis można aktywować w aplikacji Mój Semilac w zakładce "Powiadomienia".

Po aktywacji zgody na newsletter indywidualny kod rabatowy powinien przyjść na adres e-mail, który został podany podczas rejestracji.

Nie zaznaczyłam zgody marketingowej przy rejestracji. Czy mam jeszcze szanse, żeby dostać kod?

Tak, można zapisać się do newslettera w zakładce "Powiadomienia". W aplikacji Mój Semilac należy wejść w zakładkę "Więcej" > "Moje konto" > "Ustawienia" > "Powiadomienia".

Po aktywacji zgody na newsletter indywidualny kod rabatowy powinien przyjść na adres e-mail, który został podany podczas rejestracji.

Spełniłam wszystkie warunki, ale nie otrzymałam kodu. Co mogę zrobić?

Sprawdź czy na pewno zgoda na newsletter jest aktywna - status zapisu na newsletter można sprawdzić w zakładce "Powiadomienia". W aplikacji Mój Semilac należy wejść w zakładkę "Więcej" > "Moje konto" > "Ustawienia" > "Powiadomienia".

Jeśli nie jest aktywna należy ją włączyć, a indywidualny kod powinien przyjść na adres e-mail, który został podany podczas rejestracji.

Jeśli jest aktywna, a mail z kodem nie pojawił się do 24h od potwierdzenia zapisu na newsletter - napisz do nas na adres: sklep@semilac.pl.