Zamówienie w sklepie internetowym Semilac można złożyć jako gość (bez logowania). Zachęcamy jednak do składania zamówień po zalogowaniu – dzięki temu możliwe jest sprawdzenie historii zamówień, zarządzanie kontem, śledzenie nadanych paczek lub dodanie wielu adresów wysyłki. Dodatkowo pozwala to skrócić proces składania zamówień.
Obecnie nie ma takiej możliwości. Zamówienia można składać w prosty i wygodny sposób na stronie www.semilac.pl lub w aplikacji mobilnej Mój Semilac.
O przekazaniu zamówienia do realizacji zostaniesz poinformowany mailowo:
a) przy wyborze opcji „za pobraniem” - wysyłka następuje od razu po złożeniu zamówienia.
b) złożenie zamówienia z wyborem opcji „przedpłata na konto" - realizacja zamówienia następuje po potwierdzeniu płatności przez Autopay lub PayPo.
Złożone zamówienia można anulować. W tym celu należy skontaktować się z działem obsługi klienta: telefonicznie +48 61 306 70 30 lub mailowo sklep@semilac.pl. Zwrot środków za zamówienia z wyborem opcji przedpłaty trwa do 14 dni roboczych.
Niestety nie ma możliwości nanoszenia zmian w zamówieniu po jego złożeniu. Przypominamy jednak, że na zwrot przesłanych produktów bez widocznych śladów użytkowania dajemy aż 30 dni (licząc od daty ich dostarczenia pod wskazany adres). W przypadku chęci domówienia dodatkowych produktów, można anulować wcześniejsze zamówienie (wysyłając maila z informacją na sklep@semilac.pl) i złożyć nowe.
Oczywiście. Do etapu wysyłki (która zostaje potwierdzona mailem wysyłanym po utworzeniu listu przewozowego) zmianę adresu doręczenia należy zgłaszać kontaktując się z działem obsługi Klienta - telefonicznie +48 61 306 70 30 lub mailowo sklep@semilac.pl.
Nie ma możliwości odbioru zamówień w sklepach stacjonarnych Semilac. Można jednak zlecić ich nadanie do urządzenia Paczkomat® InPost (na terenie całej Polski). Przypominamy, że produkty Semilac można kupić bezpośrednio w Akademiach Semilac (w Poznaniu, Warszawie, Szczecinie oraz Kielcach) lub w punktach sprzedaży.
W sklepie internetowym Semilac gratyfikujemy zakupy naszych Klientów specjalnymi bonusami, które są dodawane do zakupów. Ich wybór jest uzależniony od wysokości kosztów na koszyku zakupowym. Pełna lista specjalnych gratisów dostępna jest na stronie semilac.pl.
Status realizacji zamówienia można sprawdzić samodzielnie na stronie internetowej, gdy składamy zamówienie po zalogowaniu oraz kontaktując się z działem obsługi klienta – telefonicznie +48 61 306 70 30 lub mailowo sklep@semilac.pl.
Po podjęciu przesyłki przez kuriera DPD, Klient otrzymuje informacje o przewidywanym oknie czasowym jej doręczenia. W celu zmiany wyznaczonej godziny, należy skontaktować się bezpośrednio z firmą odpowiedzialną za dostarczenie paczki.
Sklep internetowy Semilac nie przyjmuje płatności przelewem na konto firmowe. Do wykonania płatności służą specjalne systemy: Autopay oraz PayPo (dla płatności w ZŁ), do których automatycznie przekierowani są składający zamówienie na www.semilac.pl
Zamówień składanych w naszym sklepie online nie można odbierać osobiście. Pod wskazany w zamówieniu adres dostarcza je kurier.
W sklepie internetowym Semilac obowiązują trzy formy płatności. Jeśli wysyłka odbywa się na terenie Polski (korzystanie ze strony PL) jest to:
a) pobranie – płatność przy odbiorze,
b) przedpłata na konto (przelew) - płatność za pośrednictwem Autopay.
c) płatności odroczone PayPo
Na stronie www.semilac.pl płatność dokonywana jest w ZŁ, natomiast na stronie www.semilac.eu w EURO.
Zamówienie, które nie zostało opłacone nie zostanie przedłożone do realizacji. Nie mamy możliwości reaktywacji płatności. Zachęcamy do złożenia nowego zamówienia.
Termin zwrotu przedpłaconych środków wynosi do 14 dniu roboczych.
Produkty zakupione u dystrybutorów podlegają wymianie na towar pozbawiony wad jedynie w punkcie, w którym zostały one zakupione. Zwroty z zakupów w sklepie stacjonarnym nie są rozpatrywane przez dział reklamacji sklepu internetowego Semilac.
Zwrot towarów zamówionych na www.semilac.pl może odbyć się jedynie za pośrednictwem działu reklamacji sklepu internetowego – nie zostanie on rozpatrzony przez żaden ze sklepów stacjonarnych.
Informacje o zwrotach i reklamacji znajdują się na oficjalnej stronie Semilac.
Wszystkie zwroty i reklamacje produktów Semilac odbywają się na koszt producenta. W celu otrzymania listu przewozowego należy postępować zgodnie z naszymi wytycznymi.
Szczegółowe informacje o zwrotach i reklamacji znajdują się na stronie sklepu.
Dokładamy wszelkich starań, by produkty zamawiane na www.semilac.pl były odpowiednio zabezpieczone przed wysłaniem. Jeśli jednak dojdzie do uszkodzenia przesyłki w transporcie, można złożyć reklamację na podstronie - Reklamacje i zwroty lub zwrócić uszkodzony produkt.
Zakupiony towar należy reklamować w miejscu jego zakupu.
Ceny podane na www.semilac.pl oraz w aplikacji Mój Semilac są cenami rekomendowanymi – mogą się one różnić od tych w punktach stacjonarnych lub innych sklepach internetowych.
Dokładamy wszelkich starań, by każdy kolor prezentowany na stronach naszego sklepu i aplikacji był wiernym odzwierciedleniem tego, który znajduje się w buteleczkach. Idealne odwzorowanie nie jest jednak zawsze możliwe – choćby przez różne ustawienia jasności monitora.
Kolor transparentny to kolor przezroczysty, który odsłania barwę znajdującą się pod nim. Kolor pół-transparentny to częściowo przezroczysty kolor, który pozwala tworzyć nieoczywiste i wyszukane stylizacje (na przykład french manicure lub manitiul manicure, bogaty w kuszące przezroczystości).
Kolory mogą zmieniać swój odcień w momencie, gdy są narażone na zbyt długą ekspozycję na promienie UV (zbyt długie przebywanie na słońcu). Z tej przyczyny przestrzegamy przed trzymaniem lakierów hybrydowych na parapecie, w bezpośrednim sąsiedztwie lampy UV lub na słońcu.
Semilac gwarantuje najwyższą jakość produktów, którą potwierdzają liczne nagrody i certyfikaty. Nie rekomendujemy używania naszych produktów z propozycjami innych firm.
Jedna butelka lakieru hybrydowego Semilac (7 ml) starczy na ok. 10 setów.
Profesjonalna baza do lakierów hybrydowych Semilac dedykowana jest manicure hybrydowemu. Z tej przyczyny nie rekomendujemy nakładania na nią lakierów innych niż hybrydowe. W swojej ofercie posiadamy specjalne odżywki, które mogą stanowić idealną bazę pod lakiery klasyczne.
Semilac to polska firma, której produkcja zlokalizowana jest w podpoznańskich Komornikach. Produkujemy tam wszystkie nasze produkty, w tym między innymi: lakiery hybrydowe, żele oraz preparaty pielęgnacyjne.
Raport Bezpieczeństwa potwierdza, że produkt został legalnie wprowadzony do sprzedaży, po przejściu szczegółowej analizy bezpieczeństwa. Głównym dokumentem regulującym tę kwestię jest Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej.
Dermatest to z kolei gwarant sprawdzalności zastosowanych metod kontrolnych oraz bezpieczeństwa. Świadczy o tym, że jakość produktu została sprawdzona i potwierdzona przez niezależny podmiot kontrolny.
Certyfikat ISO 22716:2007 gwarantuje, że nasza firma spełnia wymagania w zakresie produkcji, konfekcji, magazynowania i wysyłki lakierów hybrydowych, płynów, żeli, oliwek i odżywek do paznokci.
Kwestie etyczne są dla nas bardzo ważne, dlatego nie testujemy naszych kosmetyków na zwierzętach. Tym samym działamy w zgodzie z prawem, a konkretnie z unijną dyrektywą (UE 2003/15/WE), która całkowicie zakazuje testowania kosmetyków na zwierzętach.